(:

heLLo… prochitaLa sam knjigu "umesh Li da chuvash tajnu?"… i fkt je odLichna, preporuchujem je svima… heh, pogotovo djevojkama… nech vam pisat’ kratak sadrzaj (shto sam namjeravaLa uradit’) jer vam onda nebi bilo zanimLjivo… hehe… mislila sam sutra aBd opet na Terme, aL’ vrijeme nije bash najboLje, pa mozda ipak odgodim za ponedjeLjak… vecheras chu uploadovat’ gaLeriju sLika shto sam se slikala s Nejrom u gradu… misLim prvo moram prebacit’ te sLike na komp… (=  , pusa…

edit : imam 9 000 posjetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….  wooooooooooooooow… yeeeeeeeeeeey…
heh, hvala vam svima, a najvishe mawojplavoj i zauvijekuztebe…
znam da vas ima josh koji ste me prije posjechivali, a i onih koji me sad u zadnje vrijeme fkt chesto posjechuju, al’ njih dvije su fkt, fkt, fkt jedine koje me duuuuuugooo vremena posjechuju, komentarishu itd…
hvala vam puno…
posjetite http://onlyblondy.blogger.ba i http://zauvijekusjecanju.blogger.ba 🙂 pusa i hvala vam…

naadja
hmmm :D what to say... =)) ima sve na www.mymates.blogger.ba so visit <33

19 komentara

  1. * elmabanks – odi… hehehe :):)
    * ertmaya- hvala, hoću, ljubim… pozZz…
    * ninich – ;)))))))
    * darigangurl – znam, znam i posjećujem te…
    * mawaplava – np, hvala tebi na posjetama, komentarima…
    * hanicak – procitaj obavezno… kiss..,
    * amminna – hehehe, ma znaš da ti imaš special place kod mene, al’ njih dvije me NON-STOP posjećuju, a ti svakako nemaš blog, jer je onaj upropašten.. pusa

  2. Jao mala ne mogu da vjerujem…Hvala ti za ovu puno mi znači jer vidim da je obostrano 🙂 Sretna sam što sam preko blogga našla prijateljicu…Ljubim te i pazi da se opet ne posjećeš na termama..Ljubim te

Komentariši