=(

prvo da kazem da sam svjesna da mi vechina vas neche povjeroavt’, ne morate, shta chu vam ja… inache, ja sam jako osjechajna i ranjiva osoba (to vam mogu potvrdit’ oni koji me poznaju).. nego, da predjem na stvar…. jutros sam (kao i svako jutro) obishla nekoliko blogova svojih prijatelja i odem na http://zauvijekusjecanju.blogger.ba i vidim da se blog zatvara, tj. da više neche pisat’ na njemu itd.. i pishe nesh’ kao Nadja, ti si krasna osoba…. joj shmrcccccccc…. kako sam se rasplakalaaaaaa… fakat sam zavoljela Enu( iako je jako malo poznajem, do nekidan joj nisam znala ni ime), nekako chithajuchi njene postove, komentare… inache, kod mene nema nishta novo, vikend isti k'o i swaki… mislim da che se ovih dana proglasit’ uchenik generacije.. et’ ja mislim da 28. maja aBdi, idemo na izlet… jeeejeeeee…. :)… haj odoh ja.. pusa

ps : na slici sam JA ;)nesh’ se zamislila 🙂

naadja
hmmm :D what to say... =)) ima sve na www.mymates.blogger.ba so visit <33

32 komentara

  1. Prvo da ti kažem, da ispraviš ove greške, jer neće ti ni kao ,meni č.ć,š,đ,ž … pa su umjesto tog neki znakovi?! Ali nema veze, ja sam skontala … Mogu misliti kako ti je bilo teško, i ja sam jaako osjećajna osoba, plačem zbog svega i svačega …
    I meni je žao što je otišla … 🙁 … I meni je jako draga, ali sam ju tek nedavno upoznala …

    Ali koliko sam ja skužila rekla je da će se vratit 🙂

    Ljubimmmm xD

  2. Pravo je super blog od “zauvijekuztebe” ma vratiti će se=) Nemo biti tužna =) Mogu militi kao ti je bilo, jer kad nam tako netko od bloggera priraste srcu, i ode … u *urcu smo …. poznato …

  3. Ja ti trenutno nemam blog, izbrisala sam ga … Jer su određene osobe saznale za njega … Pa sam ga morala izbrisati … A da ga imam, stavila bi te u prijateje odma =) Extra mi je tvoj blogg =) Eto toliko od mene , navratit ću još koji put =)

    cmmokkam

  4. Znam ja da si jako osjecajna:) Dont plakatiiiiiiiii:(:( Odmah cu i ja=( A kad smo vec kod ucenika generacije…hehe…Sinoc sam sanjala da si ti ucenik generacije nalazis se na onoj veeelikoj tabli u holu, gore na vrhu:) A da znas sta ja sanjam to ti bude uvijek istina(Dabogda i bila istina)… Et sinoc sam isto sanjala da ce u Sarajevu biti tornado:( I sad fakat kisa pljusi a vjetar je jak:(:( Sve sto sanjam to se ispuni… SRETNO NA IZBORU ZA UCENIKA GENERACIJE, ZNAS DA SAM UVIJEK UZ TEBEEE! Samo plz nemoj u 2. vech u 1. gimnaziju, posto cu ja u 1., pa da se tam` nadjemo…Na mom kompu se slova ne pretvore u hiroglife…http://powercool.blogger.ba posjeti me. respectttttt

  5. Ey honey jbg žao mi je shto nisi Uchenica generacije…jbg al´ prvi si ponos,mislim i to je JAKOOOOOOOOOO zavidan položaj…heh…ČESTITAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Don´t sikirli and be happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cmOOOOOOOOOOOka…

Komentariši